Společnost AR Servis prošla v posledních letech zásadní transformací. Díky investicím i osobnímu přístupu k zákazníkům dokázala firma několikanásobně navýšit své prodeje. Společnost poskytuje zákazníkům komplexní služby od pořízení nového automobilu až po jeho servis. Co vše stojí za úspěchem společnosti AR Servis popisuje její jednatel Petr Žáček.
Vaše firma AR Servis má dlouhou historii a začínala již v 70. letech minulého století. Můžete nám přiblížit její vývoj od té doby?
Ano, naše společnost začínala jako automobilové opravny, následně přešla do soukromého vlastnictví a od roku 2017 ji vlastníme my. Od té doby jsme zaznamenali velký růst jak v obchodní, tak v ekonomické rovině. Před naším příchodem prodávala firma kolem 150 aut ročně, dnes jich za rok prodáme asi 1500. Prodáváme nejen v našem regionu, ale auta distribuujeme napříč celou Českou republikou.
To je ohromný nárůst. Jaké konkrétní změny jste v rámci firmy provedli, aby tento růst byl možný?
Začali jsme hned s rekonstrukcemi a investicemi. Od roku 2017 jsme kompletně rekonstruovali celý areál – od rozšíření showroomu pro vozy Škoda, přes novou linku STK a emisí, až po karosárnu, lakovnu a prodejní plochu pro nové i ojeté vozy. Aktivně investujeme do modernizace i rozvoje kapacit, marketingu, a hlavně do lidí, kteří jsou pro nás klíčoví. Bez nich by ten růst nebyl možný. Za tímto úspěchem je týmová práce a velká dřina všech lidí, kteří ve firmě pracují.
Vaše společnost zastupuje různé značky automobilů. Jaké jsou dnes vaše hlavní značky a spolupracovali jste v minulosti i s jinými?
Aktuálně se soustředíme na ty nejrozšířenější značky na českém trhu. Máme autorizované zastoupení pro značky Škoda, Hyundai a také Volkswagen Užitkové vozy. V minulosti jsme zastupovali také společnost Peugeot. Měli jsme spolupráci od roku 2016 až do roku 2022, kdy jsme se rozhodli prodej nových vozů ukončit kvůli změnám v obchodní strategii automobilky. Nyní se soustředíme jen na servis těchto vozů. V minulosti jsme také zastupovali značku Citroën, ta dnes v České republice spadá pod jednoho importéra.
Jaký přínos má pro zákazníky vaše leasingová společnost?
Naše leasingová společnost tibiQ GO nabízí našim zákazníkům unikátní možnost krátkodobého či dlouhodobého pronájmu vozidel. V nabídce jsme velmi progresivní, aktivní a klientům dokážeme dělat flexibilní nabídky, která na trhu jinde moc nenajdou. Klientům se snažíme zajistit maximální možnou mobilitu všemi možnými způsoby. Jak při pořízení vozidla, tak i při jeho pronájmu.
Zdá se, že kladete velký důraz na zákaznický servis. Jak byste popsal váš přístup k zákazníkům?
Pro nás je zákazník opravdu na prvním místě. Velmi si zakládáme na familiárním přístupu, kdy mnoho našich zákazníků je skoro jako rodinní přátelé. Díky tomu s nimi máme dlouhodobé vztahy. Tento osobní přístup považuji za něco, co nás odlišuje od konkurence. Zákazníci se u nás cítí vítáni a důležití, což je podle mě klíč k dlouhodobému úspěchu.
Také si zakládáme na tom, že zákazníkům poskytujeme komplexní služby. Od pořízení nového auta, až po jeho následný servis, či karosářské a lakýrnické záležitosti. U všech značek, které zastupujeme, jsme specialistou oprav po nehodách. Splňujeme tedy ty nejvyšší možné standardy v rámci oprav pojistných událostí. Zákazníkům nabízíme i výkupy jejich stávajících vozidel a prodej ojetých vozidel. S tím jde ruku v ruce i naše stanice technické kontroly. Zákazníkům tedy dokážeme zajistit ohledně jejich nového vozidla úplně vše po celou dobu životnosti automobilu.
Buďte první! Přidejte komentář