Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Burian & Dusíková, advokátní kancelář:

nové jméno, širší dosah a moderní právní služby.

V dynamickém světě práva, kde se legislativa neustále mění a každodenní práce přináší nové výzvy, je efektivní spolupráce mezi právními odborníky klíčová. To vedlo renomovaného advokáta působícího v Náměšti nad Oslavou Martina Buriana k rozšíření jeho právní praxe a navázání spolupráce s advokátkou z kanceláře v Třebíči Kamilou Dusíkovou. Co tohle spojení přinese klientům a jaké jsou benefity společného postupu při řešení složitých právních kauz? „Naším cílem je neustálý růst a zlepšování služeb, které poskytujeme“, říkají oba advokáti ze vznikajícího sdružení Burian & Dusíková, advokátní kancelář.

Co Vás vedlo k navázání spolupráce s advokátní kanceláří z jiného města?

B: Moje advokátní kancelář se od roku 2017, kdy tady v Náměšti samostatně působím, velmi rozrostla a již delší dobu jsem zvažoval, jakým způsobem rozšířit svou působnost a zejména rozsah služeb. Tím, že kolegyně má sídlo v Třebíči, vznikla možnost společně nabídnout právní služby klientům z dalších oblastí Kraje Vysočina. Navíc jsme zjistili, že naše odborné zaměření se skvěle doplňuje.

D: Při výběru obchodního partnera, se kterým má být člověk nadále v poměrně úzkém kontaktu samozřejmě hraje velkou roli i lidské hledisko, takže nejen územní rozsah, ale i vzájemné úcta k profesním schopnostem toho druhého vedou s účinností od 1. 9. 2024 ke vzniku nového subjektu Burian & Dusíková, advokátní kancelář.

Jakým způsobem taková spolupráce může ovlivnit rozvoj Vaší kanceláře?

D: Spolupráce s Martinem přináší několik klíčových výhod. Za prvé, rozšiřujeme naši odbornost, což nám umožňuje lépe reagovat na potřeby našich klientů. Za druhé, díky jeho zkušenostem a odborným znalostem můžeme nabídnout služby na ještě vyšší úrovni. A za třetí, tato spolupráce nám dává příležitost oslovit nové klienty a rozšířit náš dosah nejen místně, ale i v rámci dalších právních oborů, protože každý z nás má zkušenosti v jiné právní oblasti.

B: Ano, je to tak. Sám se dlouhodobě specializuji na poskytování právního poradenství obcím a všem veřejnoprávním subjektům a Kamila má zase velmi blízko k zajišťování kompletního servisu obchodním společnostem a družstvům. Oba nás spojuje generální praxe a řekl bych úzká vazba k rodinnému a občanskému právu, protože v oblasti péče o děti a rozvodů je třeba velmi citlivý a individuální přístup, ve kterém si myslím, že oba vynikáme.

Co plánujete do budoucna v oblasti rozvoje vaší kanceláře?

B: Naším cílem je neustálý růst a zlepšování služeb, které poskytujeme. Samozřejmostí jsou investice do vzdělávání nás samotných a našich zaměstnanců, neboť jen tak zajistíme nejvyšší možnou kvalitu služeb, které nabízíme. Dále se chceme zaměřit na modernizaci naší kanceláře, a to jak v oblasti technologií, tak i v rámci online komunikace a služeb.

Zmínili jste online komunikaci. Jaké novinky v této oblasti připravujete?

D: V dnešní době je online komunikace klíčová. Plánujeme zavést nové online platformy a nástroje, které umožní nejenom našim klientům snadnější a rychlejší kontakt s námi. Budeme také nabízet online konzultace, aby naši klienti měli přístup k informacím a poradenství kdykoliv a odkudkoliv.

To zní velmi zajímavě. Jaké vidíte hlavní výhody širokého dosahu a online služeb pro vaše klienty?

B: Hlavní výhodou je dostupnost a pohodlí. Klienti nemusí cestovat do naší kanceláře, což šetří čas a peníze. Navíc, online služby umožňují rychlejší a efektivnější komunikaci, což je obzvláště důležité v urgentních případech. Díky širšímu dosahu můžeme také oslovit klienty z různých regionů a poskytovat jim profesionální právní služby bez ohledu na to, kde se právě nachází. Naše online služby budou navíc cenově dostupné, což umožňuje široké veřejnosti přístup ke kvalitnímu právnímu poradenství.

D: Myslím, že v dnešní době, kdy si člověk najde skoro vše na internetu, spřátelí se s umělou inteligencí, tak o to víc ocení možnost osobního kontaktu a zejména skutečně citlivého přístupu při řešení jeho právních problémů. Ale i přesto se můžeme ocitnout pod časovým tlakem a unáhlené řešení bez konzultace s odborníkem může vést k problémům do budoucna. Proto chceme umožnit, aby každý měl možnost právě v rámci online konzultací vyřešit své otázky, co možná nejrychleji.

Mnoho lidí se často spoléhá na vyhledávání právních rad na internetu. Proč je podle vás lepší přímo kontaktovat advokáta?

D: Vyhledávání právních rad na internetu může být riskantní, protože informace nemusí být vždy správné, aktuální nebo relevantní pro konkrétní situaci. Přímá konzultace s advokátem je mnohem efektivnější, protože advokát může poskytnout přesnou a odbornou radu na míru konkrétním okolnostem klienta.

B: Předcházení problémům prostřednictvím včasné právní rady je klíčové a může klientům ušetřit mnoho starostí a finančních nákladů v budoucnu.

Jak vidíte rozvoj vaší kanceláře v příštích letech?

B: Naším cílem je vybudovat respektovanou a důvěryhodnou advokátní kancelář, která bude známá pro svou profesionalitu a individuální přístup ke klientům. Plánujeme rozšířit náš tým o další odborníky a postupně rozvíjet naše služby.

D: Chceme být flexibilní a otevření novým výzvám. Věříme, že s postupným růstem budeme schopni nabídnout ještě širší spektrum právních služeb a možná i expandovat do dalších měst.

Buďte první! Přidejte komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *